lørdag 16. mai 2009

Livet.


ja livet dere. Hva er egentlig det for noe. Jeg begynner og tro at jeg virkelig misliker det veldig. Hvorfor er vi her? Hva er vår mening? Hva er jeg? Hvem er jeg? sånne spørsmål surrer oppe i hodet mitt hele tiden og jeg aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre, man blir jo gal av og tenke sånn men hva skal en gjøre da? kontrolere tankene? Det er veldig vanskelig. Iallefall for meg. For jo mer jeg prøver og unngå tankene så kommer de opp igjen. De forfølger meg. Jeg føler meg som en bitte liten ubetydelig møll oppe i alt dette her. Føler alle andre har det bedre enn meg og jeg graver meg selv bare dypere og dypere. Livet suger.
Hvis du hadde fått valget mellom en solskinsdag og 10 000kr, hva ville du valgt? Jeg ville definnetivt valgt en solskinsdag. føler jeg trenger det nå. Bare sol, is og meg. Det trenger jeg.

xoxo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar