torsdag 26. februar 2009

Ny start!

Hei! Nå er det snart den 3 mnd i det nye året og da tenkte jeg at jeg kunne prøve meg på en ny blogg. Hadde tenkt at jeg skulle prøve og gå litt roligf og fint frem med og skrive om dagene mine + hva som intreserer meg og muligens slenge inn noen superkule og enkle oppskrifter på mat siden jeg er snart ferdigutdannet kokk.

Forje gang jeg skulle prøve og blogge gikk det jo heller dårlig men føler (og håper) det kommer til å gå bedre denne gangen.

Jeg kan jo starte med og fortelle litt om meg selv.
Jeg er snart 20 år, bor i østfold og er kokkelærling.
Jeg er veldig intresert i mote og klær så kommmer nok til å bli en del snakk om det her på bloggen, pluss snakk om mitt daglige jeg. For folk som kjenner meg vet de jo at jeg er en ganske så vilter person som er usedvanlig lat! (Ja det er faktisk mulig i den sammenhengen) Jeg er veldig glad i å finne på ting sammens med venner og har altid planer for dagene mine. Men ingenting er som en alenekveld med deg selv- en god film og datamaskinen også, hehe.

Så håper jeg dere som snubler innom her legger igjen ett lite spor fra dere, for det er jo Koslig=)


Me and my best girls<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar