lørdag 28. februar 2009

SKO!!!

Hei kjære lesere! I dag er det endelig lørdag og jeg skal selvfølgelig jobbe... hurra.. neida, det går helt fint det. Er ett lite selskap i dag så blir koslig og være på jobben, selvom jeg helst ville vært ute og festa i dag.

Men over til noe HELT annet! SKO! Alle som kjenner meg vet jo at jeg har en stooor kjærlighet for sko. får simpelten bare ikke nok av dem. Men jeg har jo ikke råd til å kjøpe de skoene jeg sikler mest på.. men tenkte jeg skulle dele med dere disse prakteksemplarene av noen sko!


nydelige Christian Louboutin pumps! Har siklet på disse på www.net-a-porter.com lenge nå. koster £452


Enda ett par Christian Louboutin sko, disse er bare utrolig vakre! £521 på net-a-porter.com


Disse kule Jimmy Choo skoene hadde vært perfekte til sommeren, bare synd prisen ikke er like perfekt! £595


De skoene her er bare råkule!! mark by mark jacobs £308. Digger dem. Hvis noen har sett noen til en litt snillere pris som ligner så rop ut! digger dem.

Så hvis noen føler de har for mye penger så vet bare føl dere frie til og bestille desse over og sende de til meg. str41 (ja jeg har monster store føtte men står iallefafll stødig- eller ikke det heller men)

Andre ting som står på ønskelisten min nå om dagen er ny DVD spiller og mobil. De som jeg lever med nå er helt mongis så må nok byttes ut ja.

Ellers så håper jeg alle får en fin lørdagskveld. Kommer kanskje tilbake i kveld med antrekspost og oppsumering av dagen, vi får se hvor sent det blir i dag.

xoxo <3

4 kommentarer:

  1. ah, mange herlige sko! skulle ønske jeg hadde masse penger å kunne kjøpe alle sånne dyre nydelige sko! hihi:)

    SvarSlett
  2. Hadde jeg bare vært rik... Men jeg tror det er mer sannsynlig at en liten fe kan trylle de til postkassa mi enn at jeg blir rik.. Så jeg kommer nok aldri til å eie så vakre sko..

    SvarSlett
  3. kommer nok ikke jeg heller. MEN ingen kan ta ifra oss drømmene våres!

    SvarSlett
  4. Likte alle bortsett fra de siste :)

    SvarSlett