tirsdag 21. april 2009

Bursdag!

Ja i dag fyller jeg 20år da! Endelig:D Har jo gledet meg til det ganske så lenge nå og endelig så er jeg gammel nok til og komme inn på utestedene jeg vil og kjøpe sprit=)

Jeg har vært i begravelse i dag=( til mammaen til min kjære barndomsvenninde. Er så utrolig lei meg på dine vegne søte jenta mi. Du skal vite at jeg er her for deg uansett hva. Begravelser er vondt. Men håper du kommer deg igjennom det her vennen.

Jeg skal prøve og få tatt noen bilder av leiligheten til meg og Christian snart og dele med dere=) den bynner og bli fin nå=) Men usikker på om jeg rekker det nå som jeg drar til italia om to dager. drar kl 5 på marran på torsdag! Gleder meg helt synt mye. Fantastisk.

Men nå er det snart middag hjemme hos mor. Og så kake. deilig=)

1 kommentar: