torsdag 2. april 2009

Jeløy - Moss


Ja da var kontrakten skrevet da... Jeg kjenner jeg er helt shaky og nervøs. Det har seg slik at jeg blir så utrolig nervøs og redd hver gang det skjer en forandring i livet mitt. Jeg rett og slett takler det ikke. Er utrolig irriterendes og jeg hater det. Jeg har gledet meg så mange år nå til og flytte og brått så var det bare 2 uker unna! Jeg er UTOLIG nervøs. Men jeg gleder meg også så klart men er rart hvor redd jeg faktisk er. Jg klarer nesten ikke tenke på annet og eg har blitt rart avhengi av kjæresten min. Jeg føler meg rett og slett som en usikker 13åring som er redd for og starte på u.skolen igjen! Jeg er jo 20år og dette skulle da ikke være noe problem for meg men det er det da. Men ja jeg gleder meg utrolig mye til og bo sammens med den mest fantastiske gutten i verden. Til og våkne opp med han hver eneste dag og starte ett liv sammens med min utrolig gode kjæreste<3 Dette ble kanskje litt mye mas men jeg måtte bare dele det med noen. Jeg er jo ikke verdens mest selvsikre jente så kan jo bli redd jeg også.

Bilde er av min tante, kjæresten min og meg sommeren ¨07.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar