mandag 13. april 2009

Hverdagen kaller.

Ja da var den hærlige ferien over da og den skrekkelige hverdagen som følger. Er bare 2 dager til vi får nøkkelen nå så blir det flytting på høyt nivå. Men jeg håper jo på at det skal gå ganske så bra. 

Men lesere? Hva er poenget med livet? Jeg ligger her i min ensomhet og lurer på det. Jeg har så vonde tanker når det kommer til det med poenget med livet og jeg blir aldri klok og det forvirrer meg bare utrolig mye. Det gjør vondt for stakkarslige sjeler det. Min stakkarslige sjel. Og når jeg har slike vonde tanker om liv og død og diverse valg man tar som påvirker resten av livet ditt så hjelper det med masse gråtemusikk og en stor varm seng og ligge i. Bare ligge der og gråte og passe på seg selv... 

Jeg savner tiden hvor Barbie og lekehus var alt som var viktig og betydde noe. Det var tider det. Deilige tider. 

Jeg sender også mine varmeste tanker til min barndomsvenninde i dag. <3

2 kommentarer:

  1. Jeg også savner den tiden, og Barbie-dukkene mine :p

    SvarSlett
  2. Kom tilbake mitt barbiehus! (selv om jeg bare hadde et crapy hus:P) Men en dag June, er vi barbien, med det finet huset, flottet håret og alt man kunne ønske seg:D

    SvarSlett