søndag 1. mars 2009

Drømmer

Hei kjære lesere. Akuratt nå sitter jeg her, forkjøla og med feber. Ble veldig slapp på jobben i går og i natt fikk jeg feber. Morro. Håper jeg blir frisk til i marra, da har jeg 16timers vakt så kommer til og bli en laang dag hvis jeg er syk. Men idag blir det iallefall bare å slakken og senere på middag ho Christian. Altid koslig.

Når jeg sitter sånn som jeg gjør nå, så liker jeg og titte på all slags bilder og drømme meg bort. og drømmene mine flyr avgårde til da jeg var i Usa og Canada sommeren 2007, har så lyst til og dra tilbake til vakre Vancouver og kule seattle. Hadde den beste ferien noensinne og opplevde utroig mye. Bare så på disse vakre bildene!










*drømmer meg tilbake*

Hvor er det dere drømmer dere bort hen fortiden da?

Vel sånn utenom at jeg er syk og drømmer om og reise så sitter jeg og er vitne til at pappan min, som ikke har noe som helst peiling på data. Insisterer på at det er boreren min sin feil at datan hannes har fått virus. Jeg gir meg enda over, er det mulig liksom og bli så trangsynt? jaja, er vel sånn noen må være. Jeg stiller meg mer passiv til situasjonen og er evig glad jeg har en kjæreste som er datakydig. Jeg har foresten planer om og kjøpe meg en ny pc om ikke så altfor lenge, det må nok desverre vente litt da ettersom veiavgiften har kommet 2740 fackings kroner! Det kaller jeg grovt ran! jaja, ikke annet og gjøre enn og betale dem.

Vel jeg håper på og få slengt inn ett antrekksbilde før jeg drar til gutten min på middag, men vi får se!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar