søndag 1. mars 2009

Antrekk!

Hei Hei igjen søte mennesker!

Jeg er fortsatt syk men hjelper litt på når jeg får kledd på meg noe annet en pysj og hettegenser. Antrekket i dag er ganske så kjedelig men jeg er jo syk så føler jeg er unnskyldt. (ikke se på det slappe utrykket i ansiktet, minimalt med sminke i dag) Elsker bootsene mine! Love! Skoene kjøpte jeg på økonomisko i høst til 350kr tror jeg resten er fra Gina utenom smykket som er fra Clairs i usa (usikker på om jeg skrev det riktig) Det er ett søtt jordbærsmykke med små diamanter på hvis det ikke syns så godt.





Tror nok ikke det blir noen post i marra ettersom jeg jobber hele dagen. men jeg kan prøve og ta noen bilder på jobben så dere får se hvordan jeg jobber!

Håper alle får en fin søndagskveld! kos dere masse!

2 kommentarer:

  1. Sv: Takk for kommentar:)

    Og godt å se flere som liker å ha lange strømper utenpå strømpebukse! Synes det er så fint jeg. Og skoene var kule!

    SvarSlett
  2. ^^ jeg elsker å ha lange strømper utenpå! og så er det veldig praktisk i dag siden jeg ikke er iform;)

    SvarSlett