lørdag 28. mars 2009

Helg!

Ja nå er det helg igjen da, eller den er jo i og forseg godt igang allerede! 

Er en stund siden jeg har blogget nå, og det har jo så klart sin forklaring. Jeg og Christian skal flytte. Vi har fått leilighet og flytter om to uker. Og hvis du tenkte at "oj, det var kjapt" så tenkte du utrolig rett. Det er fryktelig kjapt og jeg har hundre tusen tanker i hodet mitt, men mest av alt gleder jeg meg. Så det betyr at det blir NULL shopping på meg de nærmeste mnd til alt er i stand, men det skal gå nokså bra håper jeg! 





Slenger med ett gamelt bilde fra en dog morsom helg! Se jeg SMIIILER;)

5 kommentarer:

  1. Koselig å flytte sammen da :))

    God helg :)

    SvarSlett
  2. så koselig!
    Å flytte er gøy, noe slitsomt, men mest gøy:) Lykke til!

    SvarSlett
  3. tusen takk=) Gleder meg veldig altså=)

    SvarSlett
  4. :O:O dette har ikke jeg hørt noe om!! Hvor??

    SvarSlett
  5. flytter til jeløya, nesvegen=) om 2 uker=) du må komme og se når det er ferdig=)=)

    SvarSlett