søndag 8. mars 2009

God Kveld!

Hei igjen da=)

Sitter hos Christian nå og slenger inn et lite livstegn fra meg før jeg går og legger meg, men siden jeg ikke har min data her så blir det heller dårlig med bilder desverre.

Jeg har vært i Sverige i dag og jeg kjøpte meg to ny BH'er og fikk ett par sko av Christian- fra Din Sko. Kan vise bilde en annen dag=) Jeg kjøpte en fin genser og en tøff skjorte til Christian- med hannes kort da vel og merke;) hehe. Kjekke Gutten min ble da! Vi kjøpte også de nødvendige forsyningene av Capri-Sonne! Jeg er virkelig avhengi! huff a meg.

Utenom det skal jeg bli med gutta på MC-messe på Lillestrøm i marra, regner med og ta noen bilder og blogge litt om det. Da kan jeg få Christian til og ta antrekksbilde også. Selvom han ler av meg da vel og merke! hehe.

Men dere får ha en god natt dere som legger dere, og dere som er ute og drikker- kos dere;)

NattiNatt!!

1 kommentar:

  1. jeg er en av de som har vært inne og kost meg :)

    sv: WOW, takk for awesome kommentar. nå gjore du meg virkeligglad :) god søndagskveld til deg unge dame!

    SvarSlett