tirsdag 10. mars 2009

Innkjøp :D

Så, nå har jeg shoppa litt igjen da... selvom jeg strengtatt ikke har penger til det men det får gå;) Er bra blakk nå siden det var veiavgift denne mnd men men.. Man lever bare en gang! hehe.


Bh fra HM 129kr


Sko fra HM 129kr


Topp fra HM 79kr


Sko fra Bianco, 500kr men var 50% + halvsåle 50kr


"The Secret" 129kr på Mamutsalg på Notabene

Pluss at jeg har kjøpt meg 3par perleøredobber, 3 blondepannebånd, strikker, hårspray, en til bh på hm til 129kr men fant ikke bilde. Også har jeg kjøpt gave til gutten min som har bursdag den 20 mars=)

6 kommentarer:

  1. Skoene fra bianco var dødsfine:)

    SvarSlett
  2. Så mye fint du har kjøpt deg! Digger skoa! :)

    SvarSlett
  3. ja, de er på halv pris på Mosseporten!!! :D:D:D Da bare 250 kr!!! alle sko er halv pris der! :D

    SvarSlett
  4. ^^ tusen takk=) Skoene er MYE finere i virkeligheten også!! Helt perfekte!!

    SvarSlett
  5. hm har mye fint:)

    SvarSlett