torsdag 12. mars 2009

Mary Kay!



Hei igjen!

I kveld hadde jeg besøk av Stine, Therese og Svigermor samt at mamma var her. Fordi jeg hadde MaryKay homeparty! Jeg syns det er veldig lærerikt og elsker produktene dems. De er overpriset men utrolig bra! Jeg råder alle som ikke har testet de ut om og prøve. Fantastiske hudpleie og smike produkter!

Hittil har jeg kjøpt disse varene.

Full Coverage Fandation, i fargen Beige 400.


3 in 1 Cleanser normal to dry skin.


Age Fighting moisturizer (dette er en vanlig hudkrem, og ikke en spessielt rynkekrem som det høres ut som at det er)


SATIN HANDS, dette er en handpleie serie.
Extra emollient night cream, fet håndkrem
Satin smoothe hand scrub
Satin hand cream



Har noen av dere noen erfaring med marykay? God-Dårlig?

Håper alle har hatt en bra kveld og får en god natt!!

Natta!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar