mandag 9. mars 2009

Mine Uvaner!!

Hei igjen:p

Da sitter jeg hos Christian og småspiser litt og så kom jeg på at jeg kunne jo blogge en liste om mine uvaner! For ja, jeg er ikke perfekt så jeg har uvaner jeg også;)
  • Jeg snakker mye hele tiden. Men det er ikke bare negativt, jeg får sagt meningene mine og folk slipper det tause pinlige stillheten!
  • Jeg spiser HELE tiden-alt.. jeg er virkelig en matmoms, spessielt maten til Christian! Men det er også positivt! Jeg holder forbrenningen min oppe=)
  • Jeg har en enorm trang til og kjøpe meg nye sko, hele tiden. Noe Christian river seg i håret av! Men jeg kan virkelig ikke noe for det.
  • Jeg er invendig blond, jeg har mine øyeblikk for og si det sånn.
  • Ja jeg er en hygiene freak.....
  • Og sist men ikke minst, June er verdens største rotekopp. Og ja, jeg kan være en smule hissig til tider. Stakkars gutten min. Men jeg skylder på pms hver gnag;) Og det funker! hehe





Meg og min gode venninde og arbeidskolega, Camilla. Jeg har sikkert mange uvaner men jentene min er glad i meg forde, hehe;)


***
Jeg vil også tipse dere om denne herlige bloggeren=) Hun har bursdag i dag så stikk innom og gi henne en helsen;) http://alexandraei.blogspot.com/ =)

5 kommentarer:

  1. Hehehe. Det hørtes veldig ut som ei av mine venninner!

    SvarSlett
  2. hehe, ja jeg vil nok tro det finnes flere av oss der ute! ;)

    SvarSlett
  3. kjenner meg litt igjen i sko-dillaen din :p

    SvarSlett
  4. når ble det galt å ha skodilla? det er ingen synd;)

    SvarSlett
  5. Tusen takk:p hehe, jeg bare har KJEMPE mange sko føler jeg, men elsker de alle sammen da! hehe

    SvarSlett