tirsdag 31. mars 2009

Flytte mas...

Ja jeg driver og maser med meg selv om det flytte greiene... Prøvde og pakke litt i sta og jeg ble utrolig overraska over hvor mye shiiiit jeg har på det lille rommet mitt! Jeg ryddet ut av skrivebords skuffen min og bare der var den en hel HM pose med ting jeg kastet. For og ikke tenke på alt jeg ikke vet om jeg skal beholde eller ikke. Gud det er stress og flytte. Jeg har jo fantasert om dette i mange år nå. Gledet meg og tatt veldig lett på det, men i realiteten er det jo MASSE mas... Jeg tok med meg noen pappesker hjem fra jobben i dag, regner med at jeg kommer til og trenge noen av de ja.. hehe. Men det blir nok bra etter hvert. Var hos Bentejenta mi i dag og jeg fikk litt insyn i hvordan det er og flytte siden hun og typen har bodd sammen i 2 mnd nå. Takk Bente for at du beroliga meg:D Beste jenta altså.

Sååååå... over til noe litt mer allsidig og mindre kjedelig enn flyttemaset mitt! Jeg har noen få ting jeg har tenkt mye på i det siste. 

HVORFOR mobber folk andre? Det foregår mobbing i alle sammenhenger men det mest vanlige er vel skole det skjer. Det ødelegger så mye for ett annet menneske og mobberne vet godt hvor vanskelig det er for mobbeofrene- mobbeoffer, for ett grusomt ord igrunn. Det sier litt om hele situasjonen. Du er ett offer fordi en selvopptatt dust har sagt/gort stygge ting med deg og det kommer til og følge deg hele livet. Vi hadde en diskusjon om mobbing på jobben og noen så litt lettere på det en andre. Helt greit det liksom men at noen tror at det hjelper og fokusere på mobbing i media og liksom ha 0 tolleranse for mobbing tror ikke jeg hjelper så veldig mye. Folk må bare rett og slett gå mer i seg selv hvis det skal bli fofrandringer! Og det må det jo virkelig bli, kan ikke fortsette sånn som det er nå. Stakkars barn som blir mobba på skolen, stakkars jente som blir mobba på jobb og stakkars gamle mann som blir mobba av arbeidskameraten sin. 

TENK FOLK! Bryt inn hvis dere ser mobbing og vis ovenfor vennene deres og de rundt dere at dere er helt imot dette. Noe må gjøres hvis ting skal bli bedre. 

Kjærlighet er så mye bedre ;D Se på skjønnheten og udyret for eksempel. Så forskjellige og gud for en vakker film=)



1 kommentar:

  1. Hater mobbing, det kommer aldri noe godt ut av det! Tror det aldri kommer til å forsvinne fra verdenen, siden det finnes så mye sjalusi. :/

    SvarSlett