tirsdag 24. mars 2009

Vår!


God dag kjære lesere!

Nå er det vår i lufta og jeg kjenner jeg får lyst til og bare gå med tynne strømper, lekre skjørt, fine sko og lette jakker! Men dog det er masse snø ute og det

er fremdeles kaldt selvom solen skinner og lyser opp hverdagen våres. 

Jeg driver og ser på leiligheter om dagen og drømmer meg bort i det og flytte, gud hadde det ikke vært deilig og komme seg ut fra huset og startet ett eget liv? jo det syns jeg også. Så derfor har jeg total shoppestopp om dagen, noe som fører til at jeg sikler ENDA mer på ting jeg vil ha! Jeg har laget meg min egen liten "hot" liste for våren og jeg håper jeg kan finne noen av disse tingene til en liten penge, bare jeg er smart. =)

  • Lyse slitte hullete jeans og jeansshorts
  • lekre herreinspirerte blesere
  • fargerike bikinier
  • løse ledigehalvgjennomsiktige singletter
  • chinos
  • pencilskirts

Håper jeg kan finne meg noen av disse sakene i klesskapet til mamma-mitt eget- eller fretex om jeg leter godt. Men Gina, Cubus og HM er da mine kjære venner i pengenødens stund. De har alt til en serdeles billig penge. =)

Jeg vil også GRATULERE Tina slaven min med bursdagen i dag! 19år og stor jente blitt! skulle du ha sett! hehe...



4 kommentarer:

  1. fargerike bikinier DET skal ihvertfall jeg ha i sommer <3

    SvarSlett
  2. Jeg må ta meg en tur innom fretex snart. Innimellom er det kjempefine ting der :)

    SvarSlett
  3. jeg er også på spareren om dagen, det er kjedelig.

    og t u s e n takk for så fin tilbakemelding på innlegget mitt. gjett om jeg ble glad nå!

    SvarSlett
  4. Nååh, så søtt gjort av deg:)

    SvarSlett