torsdag 19. mars 2009

Dior!

God kveld søte mennesker!

I går før jeg skulle på jobb fikk jeg ett merkelig innfall! Jeg følte ffor og dra innom fretex for og titte litt, jeg hadde veldig dårlig tid bare type 10 min på meg. Men jeg gjorde det alikevel. Og takk gud for at jeg tok turen innom! For rett der borte ved de slitte stygge skoene hang det en VAKKER skatt! En gammel, nesten ubrukt Dior veske! Jeg ble utrolig glad og jeg jublet enda mer når jeg så prislappen på herligheten! Bare 35kr! Jeg tok vesken, løp til kassen og betalte. Lykkelige June=)









Er ikke vesken nydelig? Bildene er ikke helt rettferdige mot den, for jeg er ikke så flink med kamera, Men den er iallefall fiiin=)

Akkurat nå koser jeg meg med stoor kopp te med min deilige og stygge adidas genser på! hehe.

6 kommentarer:

  1. oii, man kan virkelig finne skatter på Fretex.Veldig fin veske:)

    SvarSlett
  2. Herlig!:) Den var kjempesøt!

    SvarSlett
  3. tusen takk!! jeg elsker den virkelig!

    SvarSlett
  4. Jøss:) det var et bra kjøp må jeg si :)

    Jeg prøver å bli frisk men feberen vil ikke bort :( kjempe kjedelig...

    SvarSlett
  5. Hvordan vet du at den er ekte forresten? Den var kjempesøt da! =)

    SvarSlett
  6. Det merker man vel på stoffet? Og navnet på innsiden. ?

    SvarSlett