lørdag 14. mars 2009

Fylle Fest!

Vel, var jo på fest i går hos Torstein og Bente, Må nok si utfallet var velykket. Ser man bortfra bitemerker, blåe hofter og knekte tær! Men hallo, det er jo gjengen min det er snakk om så ikke noe sjokk det igrunn!

Her får dere kvelden i bilder iallefall!

Meg og Bente. Like vakre som alltid.

Meg og Silje mor, Brekte tær og vonde hofter var kveldens stikkord!


Magnus og meg i en ytterst lekker positur.

Meg og Madelèn i en ENDA vakrere positur!!

Ingen kan si vi ikke koste oss iallefall.

Dog det virker som at gutta koste seg enda mer.

Og Ek ser usedvanlig trøtt ut.


Gode jenter med syke problemer og som i bunn og grunn burde være spærret inne på lukket avdeling.

6 kommentarer:

  1. hva pleier du og spise på hverdagene og i helgene? (lunch, frokost, kveldsmat osv)

    SvarSlett
  2. fest er altid morro=)

    og til anonym: jeg spise helt vanlig mat, som brødkiver, koteletter, suppe frokostblanding osv, hvorfor lurte du? Spiser jo kanskje litt finere mat nå jeg er på jobben da, for da spiser jeg jo det som står på dagens meny?

    SvarSlett
  3. kan du skrive opp en vanlig hverdag og en vanlig lørdag? (eks. frokost 2 skiver osv)

    SvarSlett
  4. Kan jeg sikkert.
    Mandag: frokost- 1brødskive med ost. 1 egg.
    lunsj-kyllinggryte med ris og salat.
    Middag- pannekaker

    lørdag: frokost, 1 brødskive, 1 egg.
    lunsj- 2 brødskiver
    Middag biff, fløtegratinerte poteter og saus

    Syns fortsatt det er litt rart at du lurer på det her. Hvorfor trenger du og vite?

    SvarSlett
  5. Jo, de er kjempebehagelige! :D

    SvarSlett