lørdag 7. mars 2009

Hei!

Beklager ingen blogging i går men hadde desverre ikke tid eller krefter, jobb og forkjølelse er mindre morsomt så når jeg kom hjem var det rett i seng for og si det sånn. Men nå i dag tenkte jeg at jeg skulle legge inn ett lite livstegn fra meg, sånn at dere vet at jeg lever. =)

Jeg tenkte og spørre om noen ting her og så tenkte jeg og legge ut noen meninger her. Er jo det en blogg skal brukes til så da syns jeg det er en god idè!
Først, hva syns dere om pannelugg? Jeg har aldri likt det men etter jeg så filmen Bride wars så syns jeg det var super hot!! Og jeg vurderte med en gang om jeg skulle gå til anskaffelse av det. Greia er jo at før, når jeg gikk på barneskolen så hadde jeg jo pannelugg og hatet den. Så er jo det som holder meg igjen fra og klippe en selv. Men hva tror dere? Hadde pannelugg vært kledelig på meg? Nå er jo ikke jeg like blendene vakker som Kate Hudson men hun kledde det jo utrolig godt.
Så trenger deres meninger om saken=) Fyr løs! hehe....

Så over til en annen ting. BIKINIER! Jepp for nå er faktisk tiden inne for og gå til anskaffelse av 1 eller 2 nye til sesongen. Jeg har allerede bestilt en fra HM, den leopard som har vært veldig populær. Og i dag så så jeg en utrolig stilig en fra Cubus, en sliken som går tversover brystet. Den var super cute! så ut som godteri! Hva syns dere om badedrakter foresten?

Men det jeg skulle fram til var jo- Er det virkelig nødvendig med at det der maset om og gå ned i vekt til bikini sesongen og alt det der? Hva mener dere om det? Jeg syns at det er sååå mange vakre kvinner om sommeren i bikini uansett str og syns det blir for dumt at 60% av oss skal føle oss ille og mindre komfefltable i en bikini fordi media fokuserer så utrolig sterkt på at kiloene må av til badesesongen! Overskrifter som "Slik kommer du deg i form til badesesongen" og "Disse dietene bruker kjendissene for og passe bikiniene sine" er fulstendig tragisk (akkurat som den setningen, hehe) Jeg syns vi kvinner burde vre stolte av kroppene våres og ikke føle oss brydd av og gå på stranden!


Dette er den jeg har bestilt! Syns den er veldig søt.


Og denne ligner VELDIG på den på Cubus. Hvilken er finest?

Vel, er iallefall ingen tvil om at jeg gleder meg til sommeren! hehe.

2 kommentarer:

  1. Jeg likte den nederste innmari godt :)

    SvarSlett
  2. Syns den nederste er veldig søt jeg også. Liner på godteri

    SvarSlett