søndag 8. mars 2009

MC messe!

God søndagskveld kjære lesere!

I dag har jeg vært på mc messa på Lillestrøm. Var utrolig mye kule sykler der! Fikk helt vann i munnen jeg, gleder meg til og få tatt sykkel lappen og får kjøpt meg sykkelen i mine drømmer!
Noe antrekksbilde ble det ikke akkurat men noen sykkelbilder skal dere da få!

Dette er en NYDELIG rosa Honda! Det var desidert favoritten=)





Dette er en Kawasaki -ninja!

Har dere hatt en fin helg? Opplevd noe spennendes?
I marra så skal jeg vise dere bestillingen min fra HM og ta bilder på jobben!

God natt kjære lesere!

3 kommentarer:

  1. Den rosa var litt kul da! Jeg er ikke så interessert i MC jeg da, men.. Jeg liker sånn Vespa eller hva det heter :p

    SvarSlett
  2. Vespaene er kule. Nei jeg er ganske så interessert, men har nok ikke råd til og realisere det før om noen år! hehe.

    SvarSlett
  3. huskaer du hva den rosa mc sykkelen koster?? :)

    SvarSlett